REGULAMIN SPRZEDAŻY SKLEPU INTERNETOWEGO

§ 1 DATA PRODUKCJI

Towary oferowane w portalu B2B opony123.pl są produktami nowymi, pełnowartościowymi oraz posiadają pełną gwarancję producenta lub oficjalnego dystrybutora.

Według Polskiej Normy PN-C-94300-7:1997 „Ogumienie. Pakowanie, przechowywanie i transport”, za opony pełnowartościowe uważa się opony nie starsze niż 36 miesięcy od daty wyprodukowania. Portal opony123.pl oferuje najwyższy standard usług i sprzedaje opony nie starsze niż 24 miesiące od daty produkcji.

§ 2 DOSTĘPNE PRODUKTY

Wszystkie oferowane w sklepie internetowym produkty są dostępne, a czas oczekiwania na dostawę nie przekracza 6 dni roboczych.

§ 3 ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE

Zamówienie na wybrany przez siebie produkt możecie Państwo złożyć po rejestracji na stronie www.opony123.pl.

Do Państwa dyspozycji są 4 metody składania zamówienia:

a) logując się na portalu (preferowany),
b) mailem,
c) telefonicznie
d) faksem.

Zamówienie przez stronę www jest najszybsze, najdokładniejsze i najbezpieczniejsze. Proszę pamiętać o wpisywaniu wszelkich danych kontaktowych, co ułatwia operatorom obsługę zamówienia. W pole Uwagi prosimy wpisywać dodatkowe informacje, które mogą poprawić jakość naszej obsługi.

§ 4 BEZPŁATNA PRZESYŁKA

Przy każdym zamówieniu koszt przesyłki pokrywa portal www.opony123.pl. Państwo płacicie jedynie za zamówiony towar.

§ 5 PŁATNOŚĆ

Możliwe są cztery formy płatnośći:

a) za pobraniem (przy odbiorze),
b) przedpłata na konto,
c) płatność kartą kredytową
d) przelew terminowy (dla stałych klientów po przyznaniu limitu).

§ 6 SZYBKA REALIZACJA ZAMÓWIENIA

W związku z tym, że prezentowany towar jest w magazynie, realizacja zamówienia każdorazowo nie przekracza 6 dni roboczych.

Potwierdzenie realizacji zamówienienia otrzymacie Państwo mailem. W wyjątkowym przypadku przedłużenia realizacji zamówienia zostaniecie Państwo niezwocznie poinformowani o tym fakcie mailem lub telefonicznie. 

§ 7 PRZESYŁKĘ DORĘCZA KURIER

Firma kurierska dostarcza przesyłki do firm w godzinach 8.00 - 16.00. Nie można określić, ani zagwarantować konkretnej godziny doręczenia. Jeśli chcą Państwo uzyskać dokładne informacje prosimy o kontakt z firmą doręczającą.

W mailu potwierdzającym wysyłkę towaru znajdują się numery przesyłek, dzięki którym można sprawdzić status doręczenia na stronie dostawcy lub skontaktować się z nim telefonicznie. W sytuacji, gdy kurier nie zastanie odbiorcy, pozostawia informację o próbie  doręczenia w postaci AWIZO. W kolejnym dniu po próbie dostarczenia, paczka będzie przechowywana w lokalnym oddziale firmy kurierskiej, skąd można ją odebrać osobiście. W przypadku braku odbioru osobistego następuje kolejna próba doręczenia.

§ 8 SPRAWDŹ PRZESYŁKĘ PRZY ODBIORZE

Przed odbiorem towaru, prosimy o sprawdzenie czy jest zgodny ze złożonym zamówieniem. Opony w celach transportowych są spięte taśmą lub folią, co umożliwia odczytanie z nich podstawowych informacji. W przypadku niezgodności należy odmówić odbioru i natychmiast skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Niezwłocznie wyślemy zamówiony towar. Jeśli dotarła do Państwa uszkodzona przesyłka należy spisać protokół szkody w obecności kurier

 

Prosimy używać naszego opakowania do transportu i chronić artykuły przed uszkodzeniami. Opony do wysyłki należy przygotować w taki sam sposób jak były dostarczone. Szczególnie w przypadku kompletnych kól, prosimy zabezpieczyć boczne strony wystarczającą ilością tektury i taśmą do pakowania paczek. W przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowej obsługi lub wadliwego opakowania podczas przesyłki zwrotnej, zastrzegamy sobie prawo do podnoszenia roszczeń odszkodowawczych. Przedsiębiorstwa transportowe przyjmują jedynie artykuły, które są prawidłowo opakowane.

§ 9 FAKTURA VAT

Dowodem płatności przy odbiorze jest List Przewozowy. Faktura VAT jest każdorazowo przesyłana wraz z towarem oraz udostępniana drogą elektroniczną. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej oraz na podstawie art. 106 ust. 10 i 11 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535, z późn. zm) faktura VAT nie wymaga pieczątki oraz podpisu.  W przypadku wymiany wewnątrzwspólnotowej wystawiamy Fakturę VAT z 0% stawką VAT.

§ 10 Zastrzeżenie własności

Zastrzegamy sobie prawo własności wszystkich dostarczonych przez nas artykułów do momentu, w którym zostaną spełnione wszystkie nasze wierzytelności wobec Państwa lub wobec tej osoby, która przyjęła artykuły.

Dotyczy to także wierzytelnosci, które mogą powstać w przyszłości. W celu dochodzenia naszego zastrzeżenia własnosci, jesteśmy uprawnieni do zażądania natychmiastowego wydania artykułów z wyłączeniem wszelkich praw zatrzymania, chyba że chodzi o stwierdzone prawomocnie i bezsporne roszczenia wzajemne.

§ 11 Odpowiedzialność za poprawność informacji  w portalu  internetowym

Nie gwarantujemy, że portal internetowy będzie odpowiadać Państwa wymaganiom i że będzie dostępny przez caly czas bez przerwy w sposób bezpieczny i bezbłędny. Korzystanie z portalu internetowego następuje na Państwa własne ryzyko. Nie przejmujemy odpowiedzialności w szczególności w związku ze zdarzeniami, do których może dojść w wyniku korzystania z portalu internetowego i za poprawność informacji uzyskiwanych w ramach portalu. W wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do zaproponowania Państwu innego towaru niż zamówiony, o takich samych lub lepszych parametrach.

§ 12 REZYGNACJA

Do momentu nadania przesyłki klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia bez żadnych konsekwencji. Jeżeli klient odmówi odbioru przesyłki zastrzegamy sobie prawo do obciążenia klienta kosztami transportu w obie strony.

Przyjęcie zwrotu kompletnych kół możliwe jest wyłącznie po zapłacie ryczałtowych kosztów obsługi w wysokości 470 PLN wynikających z niniejszej ustalonej umowy.

§ 13 GWARANCJA I REKLAMACJA

Wszystkie towary sprzedawane w sklepie www.opony123.pl są objęte pełną gwarancją producenta lub oficjalnego dystrybutora.

Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest paragon lub faktura VAT. W każdym przypadku prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Gwarantujemy kompetentną oraz profesjonalną obsługę posprzedażną.

§ 14 BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Dane wprowadzone do formularza rejestracyjnego są wykorzystywane przez Delticom AG wyłącznie w celu realizacji zamówień, udzielania informacji handlowej oraz badania satysfakcji klienta. Dane firmowe i osobowe są przesyłane i przechowywane z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa. Każdemu zarejestrowanemu podmiotowi przysługuje prawo wglądu oraz edycji swoich danych, które w procesie składania zamówienia wprowadził do systemu informatycznego opony123.pl, a także możliwość skorzystania ze wszystkich praw wynikających z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.


Jesteś prywatnym klientem?

Jeśli chcesz kupić opony do swojego pojazdu przez Internet, kliknij tutaj.


Nie jesteś jeszcze klientem?

Zapisz się teraz bezpłatnie